Jak to kiedyś było ze znakiami ostrzegawczymi, z którymi zmagali sie nasi ojcowie, a może nawet dziadkowie ...
NOWE DOTYCHCZASOWE
Poprzeczne ścieki i wygarbienia w poprzek drogi
Niebezpieczny zakret w prawo
Niebezpieczny zakret w lewo
Podwójny niebezpieczny zakręt, pierwszy w prawo
Podwójny niebezpieczny zakręt, pierwszy w lewo
Niebezpieczne siedem zakrętów, z których pierwszy jest w prawo
Niebezpieczne siedem zakrętów, z których pierwszy jest w lewo
Niebezpieczny zjazd (ponad 10% spadku)
Zwężenie jezdni
Wszelkie niebezpieczne miejsca, na które nie ma odpowiedniego znaku
Most ruchomy (podnoszony lub obrotowy)
Uwaga! Zwierzęta
Uwaga! Dzieci
Roboty na drodze
Przejście przez jezdnię
Skrzyżowanie lub rozwidlenie dróg
Zamykany (strzeżony) przejazd kolejowy
Niezamykany (niestrzeżony) przejazd kolejowy
Dojazd do drogi z pierwszeństwem przejazdu
 :
Słupki wskaźnikowe ustawiane po prawej stronie drogi między znakiem ostrzegawczym przed przejazdem kolejowym niezamykanym, a samym przejazdem, w kolejności liczby od znaku ostrzegawczego
Dodatkowa tabliczka pod znakiem zakrętu do oznaczenia zakończenia grupy niebezpiecznych zakrętów
Dodatkowa tabliczka pod znakami ostrzegawczymi do oznaczania, że znak stoi bliżej niż 150m od miejsca niebezpiecznego
 :
Wskaźniki na przejazdach kolejowych niestrzeżonych na liniach jednotorowych
 :
Wskaźniki na przejazdach kolejowych niestrzeżonych na liniach dwu- lub wielotorowych
 :
Znak ostrzegający przed przejazdami na liniach kolejowych z trakcją elektryczną