Fotki z III Rajdu Neptuna
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie i publikowanie ZABRONIONE.
Copyright © 1999-2oo9 KajTan
Powiększone zdjęcia mają od 100 do 200 kB ;(( .
Wszelkie zdjęcia są mojego autorstwa
Oto my - organizatorzy...
to raczej większa część nas
Dzień 1.
wciąż nadjeżdżają nowi uczestnicy, choć pogoda raczej deszczowa...
Klasyki najróżniejszej maści...
stateczne limuzyny i szybkie sportówki...
...wysokie i niziutkie...
...eksluzywne gabloty i popularne auta...
...najważniesze, że dojechały.
...chłodzone powietrzem i płynem.
...Starsze wiekiem i młodsze.
Weekendowe cabrio i wyścigowe combi.
Dzień 2.
start do 1 etapu - w samo południe ;)
bez chwili wytchnienia...
... i meta 2 etapu.
Zespół Pałacowo-Zamkowy w Krokowej...
Jedni wjeżdżają, a inni właśnie opuszczają miesce postoju.
...uliczka jak przed dziesiątkami lat.
wrażenie potęgują przedwojenne klasyki.
Kolumną, Panowie, kolumną.
Kolejność wg roczników. Po lewej Whippet Overland z 1927 r., po prawej Adler Primus z 1931 r.
...już prawie stoją...
Po lewej Al Capone w Plymucie z 1933 r., po prawej Fiat 1100 Glaser z 1938 r.
... i ostatnie gablotki.
zainteresowanie autami przechodziło tuż obok ;)
W oczekiwaniu na próbę sprawnościową...
wymyślne ustawienie słupków oraz wożenie jajka na łyżce za oknem - to tylko cześć pomysłów.
...i sama próba.
liczyło się wyłącznie dowiezienie jajka całego do celu - ani czas, ani prezcyzja ;).
Dzień 3.
Lśniący w słońcu Ford Taunus 17m z 1962r.- Port we Władysławowie.
Klasyczna sylwetka stylizowanego na amerykańską modłę wozu.
wszystko w nim zachwyca ;)
Doskonały w każdym calu.
jak nie spojrzeć, śliczny.
Pojawił się też Caddy '59.
Najbardziej skrzydlaty klasyk w naszym klubie ;)
...i nieliczne jednostki sekcyjne...
Do końca nie wiadomo, czyje wozy były w lepszym stanie kondycyjnym.
...od najszerszych do najdłuższych.
Mieliśmy się czym pochwalić.
Pokaz Elegancji...
Niektórzy oglądali go właśnie tak.
...z udziałem licznej publiczności...
prezentacja załogi w strojach z epoki samochodu.
...oraz komisji.
Podjęcie decyzji było piekielnie trudne.
Zwycięska trójka.
I miejsce Adler Primus z 1931r. II miesce Mercedes W111 z 1965r. III miejsce Whippet Overland z 1927 r.
...były też zdjęcia artystyczne...
w odbiciach jest drugie dno ;)
Organizatorzy pilnowali, aby nikt nie uszkodził aut.
Urywali co trzeba w swoich wozach, bacznie pilnując samochodów gości.
Auto szwedzkiej załogi...
Magnus bardzo dba o swoje Volvo PV444.
...a także moje.
Tablice rejestracyjne zostały mi po udziale w filmie ''Segment '76''
Rajd dobiegł końca.
oczywiście balem komandorskim ;)
Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 1999-2oo9 KajTan